Zo meld je snel een defect artikel aan

Tips & Tricks

oktober 4, 2023

Bij Koninklijke Oosterberg helpen we je graag. Niet alleen met goed advies en een snelle levering van de producten die je nodig hebt, maar ook met kennis. We vertellen je bijvoorbeeld over de nieuwste ontwikkelingen op elektrotechnisch gebied en geven tips over onder meer slimmer, efficiënter en duurzamer werken. Ook op deze manier helpen we je met plezier verder.

Heb je een specifieke vraag of wil je meer weten over een bepaald onderwerp? Laat het ons dan vooral weten. Samen staan we sterk!

Tips & Tricks
Wil je nog meer handige tips en tricks? Neem dan zeker eens een kijkje op onze andere pagina’s:

Backorders beter in beeld                       Zicht op je bestellingen

Tip: Zo meld je snel een defect artikel aan

Heb je een bestelling bij ons geplaatst en een defect artikel ontvangen? Vervelend! Via de webshop kun je dit heel eenvoudig bij ons melden en meteen aangeven hoe jij het wilt oplossen. Dat gaat zo:

  • Ga naar Orders
  • Klik op Reparaties
  • Zoek het ordernummer erbij.
  • Selecteer het artikelnummer van het defecte artikel.
  • Vervolgens kun je kiezen voor drie opties:
    • een nieuw artikel ontvangen
    • het artikel laten repareren (je kunt het dan bij de volgende bestelling aan ons afgeven)
    • een creditnota ontvangen.

Wij regelen de rest, zodat jij meteen verder kan.

Benieuwd naar de mogelijkheden bij Oosterberg?
Ontdek wat ons industrieteam voor jou kan betekenen! Maak kennis met onze technische specialisten die klaarstaan om je te ondersteunen bij al je industriële uitdagingen.

Ontdek het hier 

Terug naar Algemeen nieuws
©2016 Oosterberg BV     |      Website realisatie: Webton.nl