Oosterberg is net zoals wij: hard op de inhoud en zacht op de relatie
Rik Nap van Compass
Compass en Koninklijke Oosterberg werken inmiddels alweer een aantal jaar samen. Rik Nap, bedrijfsleider van Compass (locatie Haastrecht): “De relatie tussen Oosterberg en Compass is prettig en onze samenwerking breidt zich steeds verder uit, bijvoorbeeld met nachtleveringen. Onze bedrijven passen goed bij elkaar. We zijn allebei hard op inhoud en zacht op de relatie.”
Compass is specialist op het gebied van netwerk- en infrastructuurprojecten op het gebied van energie, communicatie en mobiliteit. Het bedrijf heeft drie vestigingen, in de UK, in Rotterdam en in Haastrecht. Rik Nap: “In Haastrecht willen we groeien naar de rol van aannemend installateur. We voeren hier zowel elektrotechnische installatiewerkzaamheden als glasvezelwerkzaamheden uit. Veel van de producten die we hiervoor gebruiken, met name voor de elektrotechnische tak, kopen we in bij Oosterberg.”
Menselijk bedrijf
Nap vertelt verder: “Oosterberg is een groot bedrijf, maar dat merk je niet. De lijnen zijn kort en als je belt krijg je steeds dezelfde personen aan de lijn. De medewerkers van Oosterberg kennen Compass en onze medewerkers. Dat vinden wij heel belangrijk. Natuurlijk zijn we een bedrijf, maar we zijn ook mensen die van mensen houden. Met de mensen van Oosterberg is het heel prettig samenwerken.”
“De medewerkers van Oosterberg staan altijd voor ons klaar, kunnen snel schakelen en denken mee over bijvoorbeeld innovaties. We worden hierbij net zo goed geholpen als het gaat om één stopcontact als wanneer we er vijftienhonderd nodig hebben. We krijgen ook regelmatig opdrachten via de groothandel, wanneer Oosterberg klanten met een bepaalde vraag aan ons koppelt. Dat kan een groothandel alleen doen als deze zijn klanten heel goed kent. Bij Oosterberg is dit zonder twijfel het geval.”
Nachtleveringen
Oosterberg is begin dit jaar op ons verzoek begonnen met nachtleveringen. De groothandel vroeg ons hoe zij ons nog beter zouden kunnen ontzorgen. Nou, zo dus. Onze accountmanager heeft zich hardgemaakt voor de nachtleveringen en we zijn hiermee gestart. Ik vind het stoer dat Oosterberg zo’n risico neemt: het getuigt van ondernemerschap en past precies bij de manier van werken van de groothandel.”
“Oosterberg is de afgelopen jaren flink gegroeid, maar in de persoonlijke manier van werken hebben wij geen verandering gezien. We werken met veel plezier samen.”
Terug naar Vraag onze klanten waarom