Oosterberg: een fijne, vriendelijke en toegankelijke partner
Harry Zomer, eigenaar van Zomer Security, kent Koninklijke Oosterberg al een lange tijd. Jaren geleden werkten we al met plezier samen en onlangs hebben we het contact hernieuwd. Hoe ziet hij de ontwikkeling van ons bedrijf?
Harry: “Het viel me direct op dat de dienstverlening van Oosterberg nu nóg vlotter verloopt.”
Harry Zomer vertelt: “Mijn eerste kennismaking met Oosterberg was ruim twintig jaar geleden, toen het bedrijf waar ik werkte de beveiliging van het pand van Oosterberg verzorgde. Andersom kochten wij onze benodigdheden in bij de elektrotechnische groothandel. De samenwerking was destijds heel prettig. Wat mij toen al aansprak, was het lokale karakter van het bedrijf. Oosterberg is (letterlijk) dichtbij, open en toegankelijk. Indien gewenst, kon je de producten die je nodig had direct afhalen.”
Vriendelijk en toegankelijk
Enkele jaren geleden kwam Harry opnieuw in contact met Oosterberg. Eerst incidenteel voor automatiseringsbedrijf Zomer Business – het bedrijf van zijn partner – en sinds de start van zijn eigen bedrijf Zomer Security nog vaker. “Als ik UPS’en, kabels of buizen nodig heb, koop ik die vrijwel altijd bij Oosterberg. De elektrotechnische groothandel heeft een ruim assortiment en je kunt er eenvoudig bestellen. Daarnaast zijn de lijnen kort, wat ook heel belangrijk is. Natuurlijk vindt de communicatie nu vaker online plaats dan vroeger, maar als je hulp nodig hebt, staan de medewerkers nog altijd voor je klaar. Oosterberg is na al die jaren nog steeds een fijne, vriendelijke en toegankelijke partner.”
Nog vlottere dienstverlening
“Ik heb de samenwerking met Oosterberg altijd als heel prettig ervaren”, zegt Harry. “Ik werd altijd al goed en vriendelijk geholpen, maar het valt me op dat de dienstverlening nu nóg vlotter verloopt. Dit geldt zowel voor de communicatie en het bestellen als voor de levering van artikelen. Zo plaatste ik onlangs aan het begin van de avond een order, die de volgende ochtend al werd geleverd. Een positieve verrassing.”
Terug naar Vraag onze klanten waarom