Debiteurenbeheer

Is veel meer dan alleen incasseren

Niemand zit te wachten op slepende procedures om geleverde diensten of producten betaald te krijgen. Dit geldt zowel voor ons als voor u als klant. De afdeling debiteurenbeheer van Oosterberg doet meer dan alleen geld incasseren. Ook hier zijn wij nét even anders. We denken met u mee en kunnen een deel van uw zorgen uit handen nemen, denk bijvoorbeeld aan een kredietwaardigheidscheck van uw eventuele opdrachtgever.

We helpen u graag:

  • Als u vragen heeft over onze facturen of overleg wilt over mogelijkheden.
  • Als u wilt weten wat de mogelijkheden zijn bij een project waar u binnenkort mee start.
  • Als u twijfelt of u met een relatie in zee moet gaan.
  • Als een factuur van ons niet conform afspraak is.
  • Bij non-betaling door uw klanten.
  • Bij al uw andere administratieve vragen.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw situatie?

Elke situatie is anders en daarom zijn tijdige ‘communicatie en overleg’ de sleutelwoorden. Aarzel niet en neem contact met ons op, samen met u zoeken we graag naar een oplossing.

Contactgegevens debiteurenbeheer

Veel gestelde vragen over betalen

Aanvragen automatische machtiging

Wil jij jouw betalingen aan Koninklijke Oosterberg B.V. vereenvoudigen en tijd besparen? Kies dan voor automatische incasso! Met één druk op de knop kun je digitaal een machtiging afgeven, zonder gedoe met papierwerk.

Voordelen van automatische incasso:

  • Gemak en tijdsbesparing: geen handmatige betalingen meer verrichten. Wij incasseren één keer per week de vervallen facturen.
  • Zorgeloze betalingen: bedragen worden automatisch van je bankrekening afgeschreven na vervaldatum.
  • Geen betalingsherinneringen: voorkom het ontvangen van betalingsherinneringen.
  • Overzichtelijke administratie: ontvang altijd twee dagen van tevoren een duidelijke incasso-specificatie per e-mail. Deze zijn ook terug te vinden op onze webshop.

Stap over op automatische incasso en geniet van het gemak!

Heb je vragen of hulp nodig? Neem contact op met onze afdeling Debiteurenbeheer: 055 - 369 55 01 of Debiteuren@oosterberg.nl.

Aanvragen Digitale machtiging

Kan ik mijn emailadres voor het ontvangen van orderbevestigingen etc. wijzigen?

Ja dit kan. Log in op webshop.oosterberg.nl en pas bij instellingen het emailadres aan waarop u uw orderbevestigingen, facturen etc. wil ontvangen.

Waar kan ik de facturen vinden?

Alle facturen staan in de webshop onder het kopje ''Facturatie''. Eventuele kopieën zijn daar op te vragen.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan op elke vestiging per pin. Ook automatische incasso, per bank betalen, via de webshop of via Ideal is mogelijk.
U kunt ons machtigen voor automatische incasso, klik hier voor het aanvragen van automatisch incasseren.

Verwijzing naar de gegevens

Handelsregister Veluwe en Twente: 08142313
BTW nummer: NL815514153B01
IBAN: NL67INGB0691512299

Aanvragen automatische incasso

Vragen over facturen

Voor vragen over facturen contact opnemen met de afdeling Debiteurenbeheer: per email debiteuren@oosterberg.nl of telefonisch 055 - 369 55 01.

 

©2016 Oosterberg BV     |      Website realisatie: Webton.nl