Oosterberg nummer 1 in klanttevredenheidsonderzoek BouwKennis

januari 4, 2024

Koninklijke Oosterberg heeft opnieuw de eerste plaats behaald in het klanttevredenheidsonderzoek van BouwKennis. We scoorden het beste in de groep elektrotechnische groothandel. Directeur George Rietbergen: “Bij Oosterberg streven we ernaar om onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden. Deze eerste plaats bevestigt dat wij hier ook in slagen. Daar zijn we enorm trots op.”

In de BouwKennis Score Card Klanttevredenheid geven E-installateurs aan in welke mate zij tevreden zijn over hun groothandel(s). Deze groothandels worden op veertien punten beoordeeld door hun klanten. Oosterberg kreeg op alle punten een relatief hoog tevredenheidscijfer van de E-installateurs en op tien van de veertien punten scoorde de groothandel zelfs het beste binnen de groep. Hiermee behaalde Oosterberg ook de hoogste score voor wat betreft de algemene tevredenheid.

Duurzaamheid
Het is niet de eerste keer dat we op de eerste plaats eindigen. We scoren al jaren het hoogst op klantvriendelijkheid binnen onze branche. Nieuw in het onderzoek is het aspect duurzaamheid. Ook op dit gebied scoren we het beste in de markt. Naast duurzaamheid blinken we met name uit in het nakomen van afspraken, betrouwbaarheid, levertijd, het meedenken met de klant en in service en klachtenafhandeling.

Over het Onderzoek
De BouwKennis Marketing Score Card is een jaarlijks terugkerend onderzoek dat onder meer inzicht in klanttevredenheid biedt. In de enquête wordt installateurs op basis van 14 aspecten gevraagd een score te geven aan de verschillende bedrijven bij wie ze klant zijn.

Terug naar Algemeen nieuws
©2016 Oosterberg BV     |      Website realisatie: Webton.nl