Software-integratie
We maken het u makkelijk, ook online
We laten onze klanten profiteren van de voordelen van de modernste communicatiemiddelen. Zo ontwikkelen en integreren we samen met softwarebedrijven functionaliteiten. Hiermee kunt u op elk gewenst tijdstip en locatie volledig zelfstandig gegevens opvragen, toevoegen en uitwisselen. We denken hierbij graag mee in maatgerichte oplossingen voor onze klanten
1. Snel voorraad en prijs opvragen
Met de “Stock Availability Service” kunt u, realtime, en in uw eigen applicatie, de voorraadinformatie en prijs van een artikel, of een lijst van artikelen bij Oosterberg opvragen. Dit doet u met een simpele functieknop.
2.Winkelmandje importeren in uw eigen software
Met de “webselectie” webservice kunt u vanuit uw eigen software ingelogd naar de Oosterberg website gaan, daar een winkelmandje vullen en dit vervolgens mee terugnemen naar uw eigen softwarepakket. Hier kunt u dit als order, offerte of calculatie gebruiken.
3. Direct vanuit uw eigen software elektronische orders plaatsen
Het Oosterberg OrderExchange programma stelt u in staat om vanuit uw eigen bestelapplicatie orders in ICM formaat bij Oosterberg te plaatsen en direct een orderbevestiging terug te ontvangen. Tevens kunt u kladorders (proeforders) versturen en elektronische facturen ontvangen. Ook kunt u met Oosterberg orders, orderbevestigingen, pakbonnen en facturen volgens het nieuwste XML INSBOU003 formaat uitwisselen.
Vragen over één van de ICT oplossingen?
Met onze Teamviewer “hulp op afstand” helpen we u eenvoudig en snel verder. Via de oranje button op deze pagina neemt u direct contact op met onze ICT Helpdesk.
Direct contact met de ICT helpdesk